A Gano Excel termékeit többféleképpen meg tudod rendelni: telefonon (06-1-796-1180), e-mailben (info@ganoexcel.hu), vagy akár webshopon keresztül. Összeszedtünk pár fontos dolgot, amire érdemes odafigyelned a rendelésnél, hogy biztosan minden rendben menjen, és kifogástalanul kapd kézhez a rendelt termékeket.
1. Kiszállítás ideje
Ha a csomagodat délelőtt 11 óránál korábban rendeled meg, akkor már a következő munkanapon kiszállításra kerül. 11 óra után azonban már csak a rendeléstől számított második munkanapon lesz kézbesítve, így a pénteki rendelések esetén a 11 óra előtt rendelt csomagok hétfőn, míg a 11 óra után leadott rendelések kedden kerülnek kiszállításra. Ünnepek idején változhat a kiszállítási idő, de ezekről a változásokról mindig időben tájékoztatunk a Facebook-oldalunkon és hírlevelünkben.
2. Utánvétköltség
Kiszállításkor történő készpénzes fizetés esetén a futárnak fizetendő összegbe bele van kalkulálva egy fix 650 Ft-os utánvéti (ún. COD) díj, ami a számlán külön tételként van jelezve. Banki átutalás esetén ezt a díjat nem kell kifizetni. Ha az átutalásos fizetésmódot választod, figyelj arra, hogy csak abban az esetben tudjuk kiküldeni csomagodat a következő munkanapon, ha még délelőtt 11 óráig elküldöd nekünk az átutalás bizonylatát a pontos összegről. Az átutalás előtt mindenképp várd meg az iroda visszaigazoló e-mailjét, majd ezt követően az átutalás során figyelj, hogy a közlemény rész (névvel és törzsvásárlói kóddal) megfelelően legyen kitöltve.
3. Kapcsolat a futárcéggel
A kiszállítás napján a GLS futárcég SMS-ben értesít arról, hogy nagyjából mikorra várható a csomag kézbesítése. Az SMS-ben egy 3 órás időintervallumot fognak megadni, illetve a csomagszámot. A csomagszámot megadva egyeztethetsz a kiszállításról a GLS ügyfélszolgálatán: 06-1/802-0265. Amennyiben a fenti telefonszámon nem tudod elérni a futárszolgálatot, akkor nálunk is érdeklődhetsz a csomagoddal kapcsolatban.
4. Készpénzes fizetés
Helyszíni készpénzes fizetés esetén érdemes előkészíteni pontosan a fizetendő összeget, mert a futárnak nem kötelessége váltópénzt tartani magánál. Fizetés előtt mindenképp győződj meg róla, hogy a számlán szereplő összeg megegyezik-e az általunk kalkulált, rendelés során pontosított összeggel.
5. Csomag átvétele
A csomag átvétele előtt ellenőrizd a doboz sértetlenségét! Ha szakadást vagy bármilyen sérülést találsz a csomagon, vetess fel jegyzőkönyvet a futárral, aki ezután visszaküldi a csomagot a feladónak. Átvétel után feltétlenül nézd meg, hogy a csomag tartalmazza-e a számlát és a kért termékeket a megfelelő darabszámban, továbbá vizsgáld meg a termékek lejárati dátumát. Ha bármilyen eltérést vagy hibát tapasztalsz, készíts fényképet, és küldd el nekünk e-mailben vagy faxon (06-1-796-1190). A problémát jelezd nekünk minél előbb, de legfeljebb 3 munkanapon belül, és 5 munkanapon belül továbbítsd nekünk a kitöltött visszáru kérelmet (ún. RMA), melyet a honlapon az ingyenesen letölthető dokumentumok között találsz.