A vasárnap vidám és motiváló hangulatban telt a Millenárison, a II. Womanity Fesztiválon (képgaléria itt érhető el), ahol rengeteg, főként női fókuszcsoporttal rendelkező cég mutatkozott be. A sok sminkes, baba-mama, testápolási és hajápolási termék mellett a Gano Excel is képviseltette magát. A fesztiválon egyedüli kávés cégként voltunk jelen, így még nagyobb érdeklődésre tehetett szert kiállítóhelyünk.
A Gano Excelt Tóth Anna Gyöngyi gyémántigazgató képviselte, aki már reggel 8 órakor kint volt a helyszínen, hogy berendezze a kóstoltatásra és termékbemutatásra kialakított részleget. Már ekkor nagy volt a zsibongás a tömött csarnokban, ahová több vállalkozás is számtalan termékmintával érkezett. Volt lehetőség hajfestésre, arcpakolásra, sminkelésre, kézkrémek és más testápolási termékek kipróbálására, és természetesen Gano kávé kóstolásra is.
Gyöngyi tapasztalatai szerint az érdeklődők nemcsak a kóstolás miatt gyűltek oda, mivel főként a Ganoderma lucidumról és annak pozitív hatásairól szerettek volna többet megtudni. Gyöngyi a nap végére több elérhetőséget is megszerzett, akik komolyabban érdeklődtek a Gano Excel üzlete iránt, és a cég által nyújtott lehetőségekről is sokat kérdeztek. A rendezvényre a Gano Excel general managere, Soo Ling Lim is kilátogatott, aki személyes jelenlétével erősítette a cég képviseletét.
Az egész fesztivál a tudatosság, az egészséges életmód és a nők önmegvalósításának jegyében telt, de a férfiak sem érezhették magukat rosszul. Több kifejezetten nekik készült stand várta a fiú és férfi kísérőket. Voltak előadások az önvédelemről, a motivációról, az üzleti kapcsolatépítésről, a dolgozó anya szerepéről, a profi és sikeres nők szemléletéről, a nők vezetői szerepéről. Ezt és számtalan egyéb programot követően a résztvevők egy divatbemutatót is megtekinthettek, végezetül pedig kisorsolták a tombola nyereményeit, amelyek között szerepelt a Gano Excel nagy értékű ajándékcsomagja is, amit egy környezettudatos táskában vehetett át a szerencsés nyertes.